۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

اخبار شهرری/

امكانات تفریحی بوستانهای منطقه 20 تهران توسعه می یابد

امكانات تفریحی بوستانهای منطقه 20 تهران توسعه می یابد

شهرری - خبرگزاری مهر: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از تجهیز تمامی بوستانهای شهری این منطقه به مجموعه های بازی كودكان و دستگاه های بدنسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شیرازی با اشاره به این مطلب گفت: با نصب 25 مجموعه بازی كودكان و 110 دستگاه بدنسازی در بوستانهای شهری منطقه 20 تهران كه به زودی انجام می شود، تمامی بوستانهای این منطقه به این امكان تفریحی ورزشی تجهیز می شوند.

وی با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت كودكان در فصل تابستان افزود: زیباسازی، بهسازی و كاشت نشاء گلهای فصلی در بوستانها و فضاهای سبز شهری از دیگر اقدامات مدیریت شهری در آغازین روزهای فصل تابستان است كه به منظور افزایش طراوت و نشاط شهری در حال اجراست.

وی به آغاز ترم تابستانی آموزشهای شهروندی مركز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 تهران نیز اشاره كرد و بیان داشت: آموزش سبزی كاری، پرورش قارچ خوراكی، نگهداری و تكثیر گلهای آپارتمانی، برپایی تورهای علمی و تفریحی، بازدید از گلخانه و... از ویژه برنامه های این مركز در فصل تابستان است كه به منظور ارتقای آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ توسعه فضاهای سبز خانگی انجام می شود.

گفتنی است، مركز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 تهران در بزرگراه شهید كریمی، بوستان فجر واقع شده است و علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در دوره های آموزشی مذكور می توانند با شماره های 33394939 و 33742828 تماس بگیرند.

بازدید شهرداران مدارس ناحیه 6 از سوله بحران منطقه 20 تهران

در راستای اجرای طرح "شهر در دست بچه ها" شهرداران مدارس ناحیه شش از سوله بحران منطقه 20 تهران بازدید كردند.

به همت واحد آموزش و مشاركتهای ناحیه شش منطقه 20 تهران و در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تعداد 30 نفر از شهرداران مدارس حافظ  در محله نظامی از سوله بحران منطقه بازدید كردند.

در این کارگاه  شهرداران مدارس با مواردی مانند چگونگی مقابله با حوادث طبیعی از قبیل زلزله، سیل و... آشنا شدند.

کد خبر 2090836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha